10 kata-kata akhir

POSTED ON: 29 Oct 2011 @ 17:05 | 019 drops love




  1. Alhamdulillah . Bersyukurlah kita dengan segala nikmat yang kita peroleh dahulu mahupun sekarang .
  2. Dunia hanya persinggahan . Maka, korang pun tau apa maksudnya kan ?
  3. Berkawan dengan Al-Quran , jika kita hanya berkawan baik dengan Solat Fardu sahaja tidak cukup , InsyaAllah Al-Quran akan memberi kita syafaat di akhirat kelak . 
  4. Lelaki adalah nafas hidup dan wanita adalah nadi jiwa . Saling memerlukan dan mencintai dan cinta itu maknanya saling memberi dan menerima .
  5. Terima kasih kerana sudi menjadi pelakon2 dalam drama hidupku baik kamu yang berwatak baik mahupun antagonis . 
  6. Terima kasih mak abah , ibu ayah dan semua yang punya kaitan dengan perkembangan manusia aku , semoga Allah memberkati kalian dan menempatkan kalian bersama golongan2 yang soleh dan solehah . 
  7. Eka tahu eka banyak buat kesilapan sebagai manusia , bermakna eka tak perlu menyatakan panjang lebar kesalahannya . MAAFKAN EKA YE :') .
  8. Eka harap korang menjadi insan yang berguna , bahagia , sejahtera didunia dan diakhirat kelak :) .
  9. Walaupun kita tidak dapat bersama lagi , tetapi memori yang pernah kita lakari bersama akan terpahat dalam kisah hidup Aku , Dia dan Kehidupan ♥ .
  10.  Doakan kesejahteraan kita bersama agar dapat terus bersama di Syurga Allah ( you all ) yang dibawahnya mengalir sungai-sungai . Amin .
  11. Harap boleh ambil yang jernih . Tok sah minum air yang keruh . Maaf atas keterlanjuran dalam penulisan . jaga diri. Wasalam ♥ ♥ ♥ lot of love - eka - ♥ ♥ ♥
❤' Older | | Newer '❤